Vertrek naar Egypte

5 oktober 2022 - Schiphol, Nederland

Lieve allemaal,

Welkom op mijn reisblog. Velen van jullie heb ik in de afgelopen maanden gelukkig nog allemaal gezien of gesproken. De afgelopen weken waren mooi, vol en ook intens. Mede daardoor heb ik een aantal van jullie misschien niet meer gezien of gesproken.

Natuurlijk kunnen we altijd contact hebben via de digitale snelweg!

De reis vanochtend liep soepel, met de trein naar Schiphol en ook daar ging het allemaal vanzelf. Nu wachten tot ik aan board mag en een beetje de Schiphol vibes oppikken. Blijft altijd een bijzondere plek waar mensen komen en gaan vanuit de hele wereld. Gespannen voor een reis, het weerzien, vakantieplezier, voor het werk. Zoveel verschillende redenen en mensen. Ik houd ervan!

Als jullie mij een beetje kennen weten jullie dat ik tot nu toe weinig actief ben geweest op socials en de reizen die ik maak bestaan ook vaak uit mijn leven leven maar dan ergens anders...Dus geen idee wat er van dit blog gaat komen. Of en hoeveel foto's en berichten er gaan komen maar het leek me wel handig om even iets aan te maken zodat iedereen een beetje mee kan volgen.

Op naar de gate!

1. Henriette:
    5 oktober 2022
    Super om jou zo te kunnen volgen!
    Helemaal leuk!
    We love You